Rösta på mig på snyggast.se!!


Jag har nu lagt upp en bild på mig som ni kan rösta på, på http://www.snyggast.se!

Va!!

Jag tycker det är dax att på största allvar be våra barn och ungdomar om förlåtelse.
Om man tittar på flickorna på snyggast.se, hetast.se eller andra sajter så inser jag att jag som vuxen varit med och skapat ett skevt ideal för våra ungdomar.
Vi kan inte bli arga eller skälla på våra barn för att de försöker se så sexiga och utmanande ut som möjligt, detta är den värld vi vuxna skapar. Barnen har inte kommit på detta, det är jag och du!
Vi ser hur såpa kändisar som bjuder på sig själva och sina halväkta kroppar blir programledare, partiledare, kändisar, författare etc.
Denna bild är inte en verklig bild, vi måste våga ta tillbaka, erövra vår vuxen-smarthet på nytt.

Detta gör jag genom att finnas på snyggast och snart hetast.se

OM detta innebär att ungdomar, mina barn eller deras polare ser mig och typ säger, äckligt, perverst etc, så har jag lyckats. Då frågar jag dom varför jag är äcklig men inte dom, och så får vi en spännande disskussion:-)

OM min dröm går i uppfyllelse så innebär det att flera vuxna gör samma sak som jag, vi infiltrerar hela snyggast, hetast och så vidare. Detta kan leda till att våra barn inte längre tycker det är kul att vara där….och då har vi lyckats.
Då har vi lyckats att erövra en liten del av vår värdighet.

Så rösta som hm hm på mig och lägg upp er själva.
Min direkt länk är:

http://www.snyggast.se/?5822619

VUXNA FÖRENA EDER!!!

Kram Micke

PS. vill ni följa och se andra vuxna som hänger på racet:
www.mickegunnarsson.com/snyggast

3 svar till “Rösta på mig på snyggast.se!!

  1. hahah, fan va skönt! var inne och röstade!

  2. Bra, jag har också röstat!

  3. Ulf Oom Gardtman

    Ha! Janne tipsade. Nu kan du rösta på mig :) http://www.snyggast.se/?5855847 / Ulf

Kommentera

