MVG pinsen är klara, även filmen:-D

Se filmen hur man tillverkade våra MVG pins.
Yes, yes…nu är en del av drömmen nära att uppfyllas!
Kingpin.nu har tillverkat alla MVG pins (för denna gången) och idag skickas dom till mig. Underbart kul att få se hur de tillverkats. Kul idé att göra fabriken till en filmatisering. Jag ska nu fundera lite på hur jag ska kunna finansiera själva distributionen. Kanske kan någon vilja sponsra med kuvert och några frimärken?
Jag har en hel del skolor som frågat efter pins, även enskilda elever som vill ha och självklart ska de få…
Förra veckan blev jag väldigt berörd då jag föreläste i Växjö under konferensen ”Robust Samhälle”.
En underbar kvinna kom fram efteråt och berättade för mig om hennes jobb med unga människor inom kriminalvården och
inom ungdomsfängelsen. Hon berättade just om deras känsla att vara IG och att inte ens vara nära tanken om att själv kunna bli ens ett G. Jag fick banne mig tårar i ögonen och kände här måste jag få vara med på något sätt. Första steget blir att dela ut pins till varje unge hon träffar!!
Som sagt var, jag vill mycket just nu och med den kraften inom mig så ska detta projektet lyckas (vad det nu är). Men när jag till och med har vänner i Umeå som planerar att tillverka MVG
pepparkakor, sälja som och sedan trycka än mer pins då får det mig lätt att kämpa vidare!

Har ni ideér kring utskick och finansiering, pliiis kommentera eller maila mig.

MVG kramaar i mängder!

One response to “MVG pinsen är klara, även filmen:-D

  1. Pingback: Brockmans blogg » Visst borde varje unge få en MVG-knapp?

Kommentera

