Trapptricket för ett rikare liv!


Först, jag har all förståelse om ni tycker att jag nu börjar bli lite överdriven i mina tankar. Men det bjuder jag på. Välj att sluta läsa i så fall, ok. Jag förespråkar till och med att du gör det, bättre att du lägger din dyrbara tid på saker du vill göra, om du nu vet vad du vill, än att läsa detta tramset:) Det enda du egentligen missar med att inte läsa detta inlägg är chansen att på ett enkelt sätt förändra ditt liv för all framtid, möjligheten till ett rikare liv! Hahah… Lagom kaxigt!

Trapptricket är enkelt.

Från och med nu kommer du alltid att gå upp eller ner för en trappa med denna tanke:

””Jag tar mina sista steg och kan redan nu höra mullret, känna vibrationerna i marken, det dova men ändå nästan öronbedövande ljudet. Jag känner värmen av strålkastarljuset möta mig. Dags att ta sista trappsteget och ut på den gigantiska scenen där tusen och åter tusen människor nu står upp och applåderar och skriker ut sin glädje. De har väntat på mig och nu går jag ut där, på scenen. Mitt leende spricker upp, kan inte hålla tillbaka den glädje jag just nu känner! Jag ser mig omkring! Wow. Möter dem alla, känner att de alla ser på mig och jag ser på dom.

Dags att köra min livskonsert! Go go go!! One, two, three…”

Ville bara dela med mig av en känsla och tanke jag själv tillverkade på väg upp för trappan från en parkering i Ronneby mot tågstationen en solig morgon. Härlig känsla. Och vilken publik. ( även om inte alla tittade på mig är jag kom upp så bestämde jag mig för att låtsas det. Härligt!! Extra nummer någon?

Testa! (fega inte ur nu och kom med massa ursäkter, bara du och jag som vet om detta)
Ps. Du kan förhöja hela upplevelsen om du även har tillgång till någon bra musik i dina öron under trappvandrandet:-)

Kram/Micke

6 svar till “Trapptricket för ett rikare liv!

  1. Enastående enkelt och mäktigt!
    Min personliga åsikt är: Du som inte följer Mickes strapatser riskerar att missa en hel del av betydelse i livet!

    Jag kommer aldrig att gå i trappor som förr from nu! Tack Micke.

    • Du är för go DU Mikael. Men visst är det en fröjd att gå i trappor numera. Kan tänka mig att ngt hissbolag kommer att höra av sig och klaga:-)

      Kram/Micke

  2. Kul tanke. Ska helt klart testa :)

  3. Rätt inställning Therese!
    Kram!

  4. Kristina Björn

    Tänker mig hissdörren som en ridå som dras åt sidan :)
    Ha en fin dag!

  5. Underbart Kristina, TACK!! Så självklart. Tänk vilken härlig syn människorna får då ridån glider isär och där står du med ett stort leende!

    Kram/Micke

Kommentera

