Vart hamnar dina kryss?

20120530-070200.jpg

Kom i morse på en liten övning och verktyg för att checka så jag lever på lite rätt sätt;)

Fundera på hur du ta ansvar över din tid och kryssa i saker som du lägger tid på i livet. Kan ju vara jobb, träning, lärande, partner, hobby …allt möjligt. Det jag märkte var att när kryss hamnade i vänster övre hörn eller i nedre högre hörn så gjorde det lite ont. Kändes som om jag svek mig själv en smula.

Detta lilla verktyg tänker jag har som check och med syfte att få mina kryss dit jag vill!

Kram/Micke

Kommentera

