Tack alla ni som grattar mig på min födelsedag, detta önskar jag mig…

Fick ett tips av en vän på Facebook att se denna filmen. Nu har jag gjort det. Tack!
Och om jag nu ska få önska mig en enda födelsedagspresent av alla mina vänner runtomkring på olika ställen ex Facebook, Twitter, Ronneby, Jobbet, släkten…osv så är det bara detta…snälla se denna filmen. Det skulle vara en fin present för mig att både få och att få ge.

Kram & Tack fina ni för alla gratulationer!
/Micke

4 svar till “Tack alla ni som grattar mig på min födelsedag, detta önskar jag mig…

  1. Maria Kristensson

    Grattis på din dag, Micke! Ska uppfylla din önskan! Jag fyller också år idag och har fått min uppfylld!

  2. Tack för tipset! Vi var fyra som såg filmen igår. **delar vidare** Kram :) Elin Unicycling 4 Love

Kommentera

