Fredsuppdraget nominerat till årets webbprojekt!


Måste säga att jag är mer än glad just nu. Inte kanske för att Loopias nominering i sig är helt galet unik, vi är några till som är utvalda till att bli nominerade, men just för att vi får vara med. Jag trodde bara det var typ tekniska innovationer eller affärskoncept som typ prioriterades. Men jag tjatar ju om det hela tiden, det är inte tekniken i sig som är fantastisk, utan vad vi människor väljer att göra med den, som gör det fantastiskt.
Och att då få vara med att sprida personlig utveckling inom Fred är ju hur coolt som helst. Det är ju de små stegen som gör skillnad. Och just att vi inte bara tänker vad vi vill göra utan faktiskt gör det. Jag tror att en kram kan förändra världen. Och på den vägen är det.
Kul att lokalpressen som BLT hör av sig bara inom några timmar, det visar att även de är nyfikna på vad som händer med projektet på nätet. Inte bara DN som skriver ;-)

Jag vill verkligen tipsa er att även ta del av Fredsuppdragets gemensamma spellista på Spotify och även våra gemensamma boktips. Fantastisk vad man kan hitta på.
Jag hoppas verkligen kunna utveckla det hela vidare. Jag vet att många vill ha en AndroidApp, men just nu har jag inga kontakter som kan hjälpa mig…men vem vet, det kanske kommer.
Klart att jag har mängder med utvecklingsidéer kring Fredsuppdraget måste bara klura ut hur jag liksom ska få ihop allt med tid och andra behov.

Men jag vet att detta är bara en början på något annat…känns så i min mage.

Denna kväll avslutar jag på ett rum i Farsta…sitter här redo att författa några nya Fredsuppdrag. I morgon ska jag gästa Primaskolan…..hurra!!!

Kram/Micke

PS. Om ni typ vill ”gilla” eller ”dela” på Webbkomets hemsida så kommer vi högre upp på listan antar jag. Men gör bara det som känns rätt i era magar, så gör jag åxå det.
DS. På bilden kan ni se Tinas (en tjej ur publiken i dagens föreläsning på Camp Connect) coola knapp på hennes IPhone, passar bra med FredsAppen.

Kram igen/Micke

Ett svar till “Fredsuppdraget nominerat till årets webbprojekt!

  1. Pingback: Vi nyper oss i armen! | Barnatro

Kommentera

